Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Internațional

Prada, implicată într-un nou scandal. Cum răspunde acuzaţiilor

Autor: | | 0 Comentarii | 614 Vizualizari

O avocată care a trecut prin faţa vitrinei a fost prima persoană care a denunţat în mod public articolele comercializate de Grupul Prada, publicând joi seară pe contul ei de Facebook mai multe fotografii cu acele obiecte controversate, notează Agerpres.

Grupul italian Prada, un gigant al industriei produselor de lux, a anunţat că va înfiinţa un consiliu intern pentru diversitate şi contra rasismului, după ce a fost nevoit weekendul trecut să retragă de la vânzare din unul dintre magazinele sale newyorkeze o serie de articole ce evocau caricaturi rasiste din secolele al XIX-lea şi al XX-lea, informează AFP.

"Transmitem regretele noastre profunde şi scuzele noastre sincere pentru produsele Pradamalia, care au şocat publicul. Ele au fost retrase de pe piaţă şi nu vor fi puse din nou în vânzare", au precizat reprezentanţii companiei italiene într-un comunicat publicat pe Twitter.

Mai multe obiecte prezente în vitrina magazinului Prada din cartierul newyorkez SoHo au generat emoţii puternice pe reţelele de socializare: brelocuri, huse pentru telefoane mobile şi tricouri conţineau un motiv care se asemăna în mod straniu cu caricaturile de tip "blackface" ("faţă neagră") - chipuri de afro-americani cu ochi bulbucaţi şi buze groase, care, în secolul al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea, erau folosite pentru a îi ridiculiza pe afro-americani, prezentându-i ca pe nişte persoane ignorante, naive şi leneşe.

Mai întâi, reprezentanţii grupului Prada s-au apărat afirmând că era vorba despre un motiv utilizat pentru a ilustra "creaturi imaginare, fără o referire intenţionată la lumea reală şi cu siguranţă fără legătură cu 'blackface'". Compania a anunţat în acelaşi timp retragerea de la vânzare a obiectelor controversate.

Apoi, după ce controversa a crescut în intensitate pe reţelele de socializare, unde au apărut şi îndemnuri de a boicota produsele firmei italiene, reprezentanţii Prada au abordat o altă strategie de comunicare.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.