in prima zi de lucru a acestui an, femeia de serviciu a redactie noastre a descoperit dis-de-dimineata un om de zapada dormind pe biroul redactorului-sef adjunct. Femeia „fara inima” a vrut sa-l ia cu tot cu faras si sa-l arunce pe strada cetoasa, dar omul de zapada s-a aparat cu matura pina la sosirea sefului. De abia atunci am aflat motivul pentru care omul dormise la noi. El ne-a spus ca la sfirsitul anului trecut, marii clienti de publicitate si agentii de media au inaugurat negocieri dure pentru cumparare de spatii de publicitate pentru anul 2001 la principalele statii de televiziune. Drept argument, omul nostru ne-a povestit ca seful unei mari agentii de media a oferit unei importante televiziuni mai multe milioane de dolari pentru achizitionarea spatiului publicitar pentru acest an, la disconturi uriase. Conducerea televiziunii a refuzat oferta. Se pare ca i acest an, ne-a mai spus omul de zapada, principalele televiziuni sunt decise (vorbite) sa nu mai practice disconturi mari si preferentiale ca i anul precedent. Dupa aceasta poveste fierbinte, omul de zapada s-a topit de fericire si femeia de serviciu a putut sa faca curat pe biroul redactorului-sef adjunct.