Acest ritm de crestere este datorat politicii de modernizare continua a portofoliului si de mentinere a standardului de calitate la cel mai inalt nivel.
Prima companie autohtona de homeopatie si fitoterapie ce a fost certificata GMP, PlantExtrakt utilizeaza in proportie de 90% plante din culturi proprii pentru fabricarea produselor din portofoliu. In fapt,  unul dintre “secretele” retetei succesului in fitoterapie este utilizarea plantei prospete in cat mai multe produse posibil. Urmarind in continuare acest crez, PlantExtrakt a achizitionat in 2009 si 2010 inca 48 hectare de teren in zone izolate, nepoluate, unde va crea alte culturi certificate ecologic pentru a asigura necesarul de planta proaspata.
In laboratoarele PlantExtrakt se verifica in mod continuu si la cele mai inalte standarde calitatea produselor, din fiecare lot de produs finit extragandu-se un numar de unitati ce sunt testate in laborator.
In 2010 a fost refacuta complet unitatea de fabricatie si depozitare din Radaia, in apropiere de Cluj, lucrare ce se ridica la aproximativ 1 milion de euro. Totodata, s-a lansat proiectul pentru construirea unei noi fabrici PlantExtrakt in centrul industrial Tetarom din Cluj. Investitia se va ridica la aproximativ 2,5 milioane euro si va fi realizata din fonduri proprii. Noua fabrica se va ridica pe un teren de 10,000mp si se va finaliza in 18 luni.
Pentru viitor intentionam sa cream alte parteneriate strategice, precum cel incheiat cu Ozone in 2009 si cel care se va lansa in 2011, cu compania germana HEEL, lider mondial pe piata medicamentelor homeopate complexe. Ne propunem sa ne mentinem pozitia de lider al industriei autohtone de Homeopatie, Fitoterapie si Gemoterapie.
In paralel, s-a lansat un proiect foarte ambitios de export pentru anul 2011. In afara de Germania, unde PlantExtrakt exporta in mod traditional materie prima pentru medicamente homeopate, am lansat recent colaborari cu Anglia, Japonia, Italia, Austria, Lituania, Ucraina si Kazahstan. In anii urmatori vom cimenta aceste relatii si vom deschide altele noi, atat pe piete din Uniunea Europeana cat si in afara acesteia.
Cu un portofoliu de peste 1,000 de clienti (farmacii si magazine naturiste),deserviti prin intermediul distribuitorului propriu (PlantMed), compania PlantExtrakt isi propune ca in urmatorii 3 ani sa-si dubleze din nou cifra de afaceri.
Intr-un sistem de sanatate subfinantat si confuz cum este cel din Romania, PlantExtrakt reuseste sa ramana o constanta pentru clientii fideli si o alternativa acceptata de tot mai multi specialisti din domeniul sanatatii. Chiar si cei mai sceptici inteleg ca a preveni boala ori efectele secundare negative ale produselor de sinteza trebuie sa faca parte din practica NATURALA a medicului si farmacistului.