Pe durata competiţiei, care se desfășoară în perioada 10-13 noiembrie 2011, Mihai Marinescu va avea afişat brandul naţional de turim (logo şi slogan) pe monopost şi pe echipamentul de concurs, ca şi la etapa din octombrie 2011 de la Monza (Italia).

Promovarea într-un astfel de cadru este o opţiune consacrată şi pentru alte destinaţii turistice şi, totodată, o modalitate de a asocia imaginea României cu valori precum calitatea şi  performanţa.

„L-am ales pe Mihai ca promotor al turismului nostru prin competiţia F2 deoarece, din analiza indicatorilor de audienţă din sport, a rezultat că, la nivel mondial, competiţiile automobilistice sunt pe locul doi în topul audienţei. În plus, publicul care urmăreşte aceste competiţii este şi publicul pe care noi îl vizăm pentru promovarea brandului (călătoresc mult şi sunt formatori de opinie), iar ţările în care se desfăşoară etapele de campionat sunt pieţe importante pentru turismul românesc: Austria, Germania, Marea Britanie, Franţa, Spania, Ungaria.", a explicat ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Udrea.