Compania a raportat un profit net de 1,08 miliarde de dolari, sau 69 de cenţi pe acţiune în primul trimestru din 2013, faţă de 1,13 miliarde de dolari, sau 71 de cenţi pe acţiune, în perioada similară din 2012. Excluzând efectul devalorizării monedei din Venezuela şi costurile de restructurare, profitul a fost de 77 cenţi pe acţiune, în timp ce analiştii se aşteptau la 71 de cenţi pe acţiune.

Veniturile au crescut cu aproximativ 1%, la 12,58 miliarde de dolari.

Compania americană şi-a menţinut obiectivele financiare pentru 2013: obţinerea unei creşteri de 7% a profitului, de la 4,10 dolari pe acţiune realizat în 2012.

În predeschiderea şedinţei de tranzacţionare a bursei de la New York, acţiunile companiei au crescut la 79,50 dolari, faţă de 78,85 la închiderea şedinţei de miercuri a bursei.

În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piaţa locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este în prezent al doilea mare jucător de piaţa locală de soft drinks.
Sursa: Agerpres