Cum a fost posibil asa ceva intr-o perioada in care 9 din 10 stiri sunt despre insolvente, restructurari si somaj?

CEL.ro este condus de un tehnocrat. Cu studii in domeniul automaticii si calculatoarelor este mult mai usor sa faci structura hardware/softare care sta la baza oricarui magazin online sa consume cat mai putine resurse, astfel incat clientii sa beneficieze de cel mai rapid magazin online al momentului.

Datorita eficientei CEL.ro s-a putut dezvolta fara a avea nevoie de credite bancare sau a fi fortat sa intre in propietatea unui fond de investitii, al carui unic scop este sa multiplice banii actionarilor, fortand astfel deciziile managementului sa fie orientate catre profit si nu catre oferirea celor mai bune servicii clientilor. De aceea CEL.ro si-a permis sa aiba cele mai mici preturi din online, aspect vital pe timp de criza, in timp ce concurenta a fost fortata sa le creasca in mod constant.

Munca. Foarte multa munca din partea intregii echipe CEL.ro, in interesul clientilor nostri, reprezinta un alt factor important in evolutia noastra.

Am vazut perioada de criza ca o provocare de a ne folosi si mai mult inteligenta si imaginatia pentru a depasi prin gestionarea eficienta a resurselor ce altii au incearcat sa depaseasca prin reduceri de personal sau reduceri salariale. Am refuzat sa aplicam metoda clasica de reducere a costurilor prin injumatatirea personalului si eventual dublarea volumului de munca pentru cei ramasi, in aceleasi pachet salarial sau chiar mai mic.

CEL.ro a facut angajari pe tot parcursul crizei economice si continua sa o faca.

Am redus cheltuielile prin optimizarea proceselor in cadrul firmei, motiv pentru care, in loc sa ne incarcam echipa cu task-uri suplimentare care pot fi automatizate, am crescut implicarea calculatoarelor in activitatea firmei, acestea putand lucra 24 din 24 fara sa impuna mariri de salariu sau alte cheltuieli suplimentare.

Un alf factor care a contribuit la dinamica cifrei de afaceri a fost preluarea domeniului de internet al magazinului online detinut de Depozitului de Calculatoare, DC-Shop.ro, in ianuarie 2012. Datorita recunoasterii pe care o are in piata,  acesta a putut sa aduca un numar destul de important de clienti cu un efort minim de promovare si fara alte costuri suplimentare, platforma tehnica folosita de DC-Shop fiind aceeasi cu cea pe care o folosim si pentru CEL.ro.

Despre CEL.ro

CEL.ro a fost infiintat in anul 2004, ocupand in prezent locul 2 in topul magazinelor online din Romania. Oferta CEL.ro cuprinde peste 45.000 de produse din categorii precum laptop-uri, desktop-uri, componente pc, aparatura foto-video, sisteme multimedia, dispozitive mobile, imprimante, aparatura de retea, produse software, electrocasnice, carti.


Te-ar putea interesa și: