Comparativ cu trimestrul anterior, evoluţia anuală s-a îmbunătăţit cu 4,2 puncte procentuale, ajungând la o diminuare de 4,5% şi evidenţiind trendul de revenire şi stabilizare al veniturilor.

‘În 2010 am făcut progrese importante. Am reuşit să stabilizam ritmul de scădere, care a încetinit, atât de la an la an, cât şi de la trimestru la trimestru. Cota valorică de piaţă a crescut în comparaţie cu anul anterior. În 2010 am luat mai multe măsuri de eficientizare şi perfecţionare (francize, Orange Care, oferte pentru smartphone-uri, programe de perfecţionare pentru forţa de vânzări, programe de îmbunătăţire a experienţei clienţilor), ale căror efecte se vor vedea pe termen lung şi care ne vor ajuta să îndeplinim obiectivele strategice pentru următorii cinci ani’, a spus Thierry Millet, director general executiv Orange România.

La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienţi, reuşind să atragă peste 60 de mii de noi clienţi, în trimestrul patru. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, baza a scăzut cu 5%, în principal din cauza evoluţiei segmentului PrePay. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro.

‘Cele mai vizibile efecte ale degradării climatului economic asupra bazei de clienţi se observă pe segmentul PrePay. Totuşi, suntem foarte mulţumiţi de evoluţia segmentului clienţilor cu abonament, care a continuat să se stabilizeze. Baza de clienţi a înregistrat creşteri, rata de reziliere a contractelor fiind mai scăzută decât cea din perioada anterioară crizei’, a precizat Thierry Millet.
SURSA: Agerpres