Cred că unele companii chiar nu au nici o legătură cu unele concepte gen cultură organizațională, misiune și valori, gestionarea imaginii sau orientarea către client. Voi lua ca studii de caz două companii cu care am intrat in contact în ultima perioadă la serviciu, companii care intră cu siguranță în categoria AȘA NU.
Primul caz este […]
Oamenii din teren ai companiei
10 martie 2010, 21:09
Ultima modificare în 10 martie 2010, 23:09
Cred că unele companii chiar nu au nici o legătură cu unele concepte gen cultură organizațională, misiune și valori, gestionarea imaginii sau orientarea către client. Voi lua ca studii de caz două companii cu care am intrat in contact în ultima perioadă la serviciu, companii care intră cu siguranță în categoria AȘA NU.
Primul caz este [...]
Etichete:
Publicat in categoriile: Fără categorie
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Fără categorie
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Unde şi de ce continuă europenii să ne trântească uşa în nas
- Dacia Duster repune România pe harta producătorilor de vehicule 4×4
- Apple şi Google, „cele mai admirate companii” din lume
- 40% dintre românii care muncesc în străinătate au contracte legale de muncă
- Compania THE RED POINT anunta o cifra de afaceri de 10.9 milioane RON pentru 2009
- Figo, cel mai ieftin Ford, costă 5.600 de euro
- Suzuki România recheamă 147 de modele Swift
- Voucherele „Rabla” s-au epuizat
- Wizz Air estimează că 90% dintre pasageri vor utiliza check-in-ul on-line
- Schimbări la vârful eMag.ro