Firma de curierat Chronos Curier a scos la vânzare un pachet de 10% din acţiunile companiei pe piaţa alternativă AeRO, administrată de Bursa de Valori Bucureşti (BVB), banii urmând să fie utilizaţi pentru extinderea flotei auto, dezvoltarea softului şi extinderea numărului de sedii, declarat luni acţionarul majoritar al firmei, Andrei Marinescu. "Listarea este un pas important pentru noi, o etapă plină de provocări. În viitor putem continua cu piaţa reglementată dar, momentan, ne facem junioratul pe piaţa AeRO. Chronos Curier a înregistrat afaceri de 19,7 milioane de lei în 2014, în creştere cu 40% faţă de anul anterior, şi un profit net de 404.000 lei în 2014, mai mare cu 91%. Pentru acest an estimăm afaceri de 22,7 milioane lei, în 2017 de 30 milioane lei, iar în 2018 de 34,5 milioane lei", a menţionat Andrei Marinescu astăzi la BVB. Potrivit acestuia, compania a fost evaluată de BT Securities la 2,7 – 3,3 milioane euro, valoare de piaţă. Marinescu a mai spus că preţul de pornire pentru o acţiune este de 0,23 lei.

Compania avea, în 2014, o cotă de piaţă de 5-7%, luând în considerare companiile naţionale de curierat. Chronos Curier este o companie de curierat cu capital românesc, cu o reţea de transport naţională şi un portofoliu diversificat de clienţi. BT Securities este consultantul autorizat care a asistat Chronos Curier în procesul de listare.

În şedinţa din 17 iunie, Consiliul Autorităţii de Supraveghere Financiară a aprobat emiterea Certificatului de Înregistrare a Valorilor Mobiliare pentru societatea Chronos Curier SA Giurgiu în vederea admiterii la tranzacţionare pe Sistemul Alternativ de Tranzacţionare administrat de BVB. Piaţa AeRO este segmentul dedicat titlurilor de capital (acţiunilor) din cadrul sistemului alternativ de tranzacţionare al BVB. Acesta este un segment de piaţă dedicat listării companiilor la început de drum, pentru finanţarea proiectelor, poveştilor lor de creştere, creşterea vizibilităţii şi contribuţiei la dezvoltarea mediului de afaceri. Bazându-se pe sistemul alternativ de tranzacţionare al BVB, existent din 2010, piaţa AeRO, sub un concept reproiectat şi reconstruit, a fost lansată pe 25 februarie 2015.

Sursa: AGERPRES

Te-ar putea interesa și: