Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

O nouă AUTOSTRADĂ în România: "Se poate circula în perfectă siguranță"| VIDEO

Autor: | | 0 Comentarii | 81045 Vizualizari

Membrii Asociației Pro Infrastructură (API) au efectuat un test drive pe Autostrada Sebeș-Turda.

“Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere tergiversează recepţia şi deschiderea a 28,75 km pe loturile 3 (Tirrena Scavi) şi 4 (Porr), deşi se poate circula în perfectă siguranţă cu viteza maximă permisă pe autostradă atât pe tronsonul Decea-Turda, precum şi pe Decea-Aiud, acesta din urmă fiind gata încă de la finalul lunii noiembrie 2017”, spune Asociaţiei Pro Infrastructură (API).

Chiar dacă pe loturile 3 şi 4 din autostrada Sebeş-Turda se poate circula, recepţia lucrărilor se poate face abia în martie. “Inspectoratul de Stat în Costrucţii şi auditoriul de siguranţă rutieră au interzis deschiderea traficului. Trebuie remediate anumite neconformităţi. Am cerut să fie remediate aceste neconformităţi, în luna martie vom avea cei aproximativ 30 km de autostradă deschişi traficului”, spun oficialii CNAIR.

Lucrările loturilor 3 şi 4 din autostrada Sebeş-Turda sunt aproape finalizate

Autostrada Sebeş-Turda face legatura dintre Autostrada A1 şi Autostrada A3. Lucrările sunt finanţate din fonduri europene (85%) şi de la bugetul de stat (15%).

Autostrada Sebeş-Turda este împărţită în patru loturi:

Lot 1 - 17,0 km de la intrarea pe autostrada în Sebes pana la Pârâul Iovului, constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA - SC Pomponio SRL. Cost: 541.739.137 lei fără TVA

Lot 2 - 24,3 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori: asocierea Aktor SA - SC Euroconstruct Trading SRL. Cost: 549.332.494 lei fără TVA.

Lot 3 - 12,5 km de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea, constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A. Cost: 420.511.921 lei fără TVA

Lot 4 - 16,3 km de la nodul Decea până în Turda, constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH. Cost: 470.004.894 lei fără TVA.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

30 august 2018

INCREDIBIL CFR Infrastructură a tăiat curentul companiei CFR Marfă

Transporturi si Infrastructura

29 august 2018

Operatorii de transport ameninţă cu proteste

Transporturi si Infrastructura

28 august 2018

ANUNȚ de ultimă oră. Un nou coridor feroviar va traversa România

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.