Grupul agroalimentar american Kraft Heinz se va asocia cu experţi şi organizaţii specializate pentru a atinge aceste obiective ambiţioase ce vizează reducerea cantităţii şi a volumului de deşeuri alcătuite din ambalaje, au anunţat marţi reprezentanţii companiei americane într-un comunicat. 

De asemenea, grupul american a decis să îşi crească procentul de componente reciclabile şi să îşi scadă volumele de ambalaje folosite. 

"Industria noastră se confruntă cu o mare provocare, asociată cu respectarea reciclării ambalajelor, recuperării lor la sfârşitul ciclului lor de viaţă şi cu folosirea unică a maselor plastice", a explicat Bernardo Hees, CEO-ul Kraft Heinz, potrivit Agerpres. 

Ambalajele produselor de uz curent au un impact considerabil asupra mediului, potrivit mai multor ONG-uri. Mai multe companii industriale au demarat recent o serie de eforturi pentru a scăderea volumul de ambalaje, eliminarea ambalajelor inutile şi folosirea exclusivă de ambalaje reciclabile şi biodegradabile, la presiunea autorităţilor publice şi a populaţiei.