Pentru vara anului 2014, BMW îşi extinde gama de motoare şi prezintă o nouă generaţie de propulsoare diesel cu patru cilindri pentru BMW Seria 5, precum şi variante suplimentare de motorizări pentru BMW Seria 2 Coupé, BMW Seria 4 Cabriolet şi BMW Seria 4 Gran Coupé.

Noua generaţie de porpulsoare de 3, 4 şi 6 cilindri se extinde. La modelele BMW 518d şi BMW 520d, puterea maximă a crescut cu 5 kW. Acest beneficiu este combinat cu nivelul substanţial redus al consumului şi emisiilor. Cu o putere de 140 kW/190 CP, BMW 520d Sedan oferă un consum mediu mixt de 4,1-4,5 l/100 km şi emisii CO2 de 109-119 g/km, în echiparea cu transmisie Steptronic cu opt trepte, stabilind astfel noi standarde în segmentul premium al clasei medii superioare.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală poate fi comandat acum ca opţiune pentru BMW Seria 2 Coupé. Primul dintre acestea este versiune BMW M Performance, BMW M235i xDrive Coupé, care va da semnalul de start pentru un nivel superior al plăcerii condusului. În plus, noul Seria 2 primeşte o nouă motorizare prin BMW 228i Coupé.

Nu mai puţin de zece variante noi ale modelului vor fi introduse în gama BMW Seria 4. Un motor pe benzină şi trei variante diesel vor fi disponibile suplimentar pentru Seria 4 Cabriolet. Din vara anului 2014, două motoare diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, vor completa oferta modelului BMW Seria 4 Gran Coupé. Mai mult, alte două motoare pe benzină pot fi combinate cu sistemul BMW xDrive.

Noua generaţie de radio Professional şi sistem de navigaţie Business – disponibilă la BMW Seria 1, BMW Seria 2 şi BMW Seria 5 – asigură un plus de confort şi de plăcere a condusului. În plus, o inovaţie de avangardă se va regăsi la BMW Seria 1, BMW Seria 2, BMW Seria 3, BMW Seria 4 şi BMW Seria 5. La automobilele echipate cu transmisie Steptronic cu opt trepte şi sistem de navigaţie, un sistem de condus proactiv identifică şi ia în considerare particularităţile traseului pentru a determina momentul ideal de schimbare a vitezelor asigurând astfel reacţii deosebit de rapide ale cutiei de viteze. Sistemul îşi face debutul pe modelele dintr-o serie de ţări selectate, dar nu este disponibil încă pentru România.