Așadar, utilizatorii Netflix au parte de vești bune. Compania a amânat implementarea măsurilor care vizează persoanele ce folosesc acelaşi cont. Este vorba despre o măsură considerată de multe persoane drept o „taxă de împărțire a contului”.

În loc de finalul primului trimestru, taxa va fi implementată de Netflix în SUA la sfârşitul celui de-al doilea trimestru al anului, potrivit informațiilor oferite de companie în cadrul conferinţei trimestriale cu investitorii.

Netflix spune că amânarea va permite o implementare mai bună

De asemenea, Netflix a susținut că amânarea le va permite să implementeze mai bine noile măsuri, după observaţiile făcute în celelalte ţări în care au intrat deja în vigoare schimbările respective.

Până în momentul de față, noile reguli au fost impuse în Canada, Noua Zeelandă, Portugalia şi Spania, unde utilizatorii trebuie să se plătească o taxă suplimentară, a cărei valoare diferă de la ţară la ţară.

Oficialii Netflix spun că sunt mulţumiţi de felul în care merge implementarea acestor măsuri şi că acestea au ajutat la creşterea numărului de abonaţi. De exemplu, numărul de abonaţi creşte mai repede în Canada decât în SUA.

De asemenea, Netflix a ajuns să câștige mai muți bani per abonat din versiunea cu reclame a conturilor decât din cea premium. În acest context, compania din SUA încearcă să crească interesul pentru versiunea cu reclame prin adăugarea unor facilităţi noi, precum calitatea video 1080p şi posibilitatea redării simultane a două stream-uri.

S-au ieftinit abonamentele Netflix

Anterior, populara platformă de streaming a redus prețul abonamentului de bază de la 7,99 euro la 4,99 euro pe lună. Abonamentul de bază conține: acces nelimitat la filme, seriale și jocuri pe mobil, fără reclame; vizionare pe un singur dispozitiv; vizionare în format HD.

Platforma de streaming mai pune la dispoziție încă două tipuri de abonamente: standard (9,99 euro/lună, acces pe două dispozitive simultan) și premium (11,99 euro/lună, acces pe patru dispozitive simultan).

Această schimbare face parte din strategia globală Netflix, prin care platforma încearcă să mențină creșterea numărului de abonați într-o perioadă în care concurența pe piață este din ce în ce mai mare.

În România, pe lângă oferta bogată de conținut internațional, abonații pot viziona o varietate de producții locale recente, cu succes de box office precum „Teambuilding“, „Nunți, botezuri, înmormântări“ și „Mirciulică“.