“În România, circa 75% dintre cumpărătorii pe Internet evită, nefondat spunem noi, să plătească cu cardul și preferă achitarea produselor și serviciilor prin transfer bancar sau plata ramburs. Această categorie de clienţi încercăm să o acoperim prin acest parteneriat”, a explicat Antonio Eram, CEO Netopia Sistem.

În plus, noua metodă va permite cumpărarea unor servicii online, cum ar fi vouchere de pe site-urile de reduceri, fără folosirea cardului bancar, așa cum era, în cele mai multe cazuri, obligatoriu până în prezent.

mobilPay va oferi această metodă de plată celor peste 1.500 de clienți pentru care procesează plăți, inclusiv majoritatea site-urilor de reduceri.

Achiziţia online cu plata în numerar la un terminal este un concept nou pe piaţa locală. Pentru a putea efectua plata în numerar prin acest nou canal de încasare, clientul iniţiază o comandă online, selectează opțiunea de achitare prin “Automatele de plată ZebraPay”, primeşte un cod cu care se duce la terminal, tastează codul şi plăteşte în numerar. După efectuarea plăţii, tranzacția online va fi confirmată.

ZebraPay dispune de o rețea de terminale self-service de plată instant, amplasate în peste 300 de locații, în principalele oraşe din întreaga ţară.

“Partenerii mobilPay vor avea la dispoziție o rețea națională de puncte de încasare în numerar pentru produsele și serviciile comercializate online, prin care vor putea atrage noi segmente de consumatori. De exemplu, site-urile care acceptau doar plata prin card vor atrage noi clienți, adepți ai plății în numerar. În plus, plata la terminalele ZebraPay poate fi mai facilă și mai puțin costisitoare decât transferul bancar sau plata ramburs, atât pentru comercianți, cât și pentru cumpărători", a declarat Monica Ungureanu, Sales&Marketing Manager, ZebraPay.

Prin acest parteneriat, platforma mobilPay reunește toate metodele posibile de plată pentru clienți săi: plăți prin telefon, card bancar, apel voce și numerar. În domeniul plăților cu cardul, compania are o cotă de piaţă estimată pentru acest an la 40%. În același timp, mobilPay procesează peste 80% din tranzacțiile efectuate în România prin telefon (SMS).