Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Ministerul Transporturilor repară principala poartă rutieră din Sudul României

Autor: | | 0 Comentarii | 368 Vizualizari

Ministerul Transporturilor a demarat procedurile pentru reabilitarea şi modernizarea drumului de legătură DN 5-Şoseaua de Centură-Podul Giurgiu-Ruse.

Potrivit indicatorilor tehnico-economici, lucrările de modenizare şi lărgire la patru benzi a celor 8 km de şosea sunt estimate la circa 200 milioane lei. În prezent, accesul până la punctul de trecere al frontierei Giurgiu – Ruse este asigurat, în principal, de DN 5 care tranzitează municipiul Giurgiu. Traseul traficului greu, până la intrarea în incinta punctului de trecere a frontierei, se desfăşoară astfel:

DN 5 km 55+267 intersecţia cu DC 94 - se continuă pe DC 94 pe o lungime de 3,2 km;

DC 94 intersecţia cu DJ 507 - se continuă pe DJ 507 pe o lungime de 4,8 km;

DJ 507 intersecţia cu Strada Giurgiu DN 5, congestionându-se şi degradându-se astfel reţeaua de drumuri locale şi străzi din municipiul Giurgiu.

Finanţarea lucrărilor de modenizare şi lărgire a celor aproximativ 8 km de şosea este asigurată prin Master Planul General de Transport al României.

„Lucrările proiectate au la bază studiile de teren specifice şi studiul de trafic, elementele geometrice în plan şi în profil longitudinal sunt adaptate pentru viteza de proiectare de 70-100 km/oră. Drumul proiectat este de clasă tehnică II, având parte carosabilă cu 4 benzi ( câte 2 benzi pe sens). Scopul principal al realizării acestui drum de legătură este de a asigura conexiunea rutieră între DN5 şi punctul de trecere al frontierei Giurgiu, constituindu-se ca o variantă de ocolire prin:

Devierea traficului de tranzit în afara municipiului Giurgiu şi implicit îmbunătăţirea condiţiilor de trafic urban şi a condiţiilor de viaţă a locuitorilor;

Realizarea unor economii de timp în transportul rutier pe traseul DN5 – Vama Giurgiu, prin ridicarea limitei de viteză şi prin reducerea blocajelor rutiere”, conform notei de fundamentare a proiectului de hotărâre pentru apobarea indicatorilor tehnico-economici privind modernizarea drumului de legătură DN 5-Şoseaua de Centură-Podul Prieteniei.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

30 august 2018

INCREDIBIL CFR Infrastructură a tăiat curentul companiei CFR Marfă

Transporturi si Infrastructura

29 august 2018

Operatorii de transport ameninţă cu proteste

Transporturi si Infrastructura

28 august 2018

ANUNȚ de ultimă oră. Un nou coridor feroviar va traversa România

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.