“Pentru că cea mai mare impunere în branding-ul personal este autenticitatea, în conturarea unui brand personal pornesc la drum după o investigare în profunzime a persoanei (…). Este un mare câștig de autocunoaștere, extrem de apreciat de clienți și totodată un fundament solid pentru o poziționare relevantă, sustenabilă și diferențiatoare”, consideră Mihaela Rădulescu, owner Innerout.
Aceasta spune că a ales branding-ul personal pentru că, în primul rând, nevoia există, iar soluțiile existente țin mai degrabă de PR. În al doilea rând, spune că a vrutt să creeze o metodologie proprie, aflată la intersecția mai multor domenii (psihologie, sociologie, comunicare socială).
”Managementul reputației este un domeniu complex, în care nu te poți distinge dacă ai la îndemână doar un rețetar de promovare practicat de media pieței. Și, mai ales, nu poți construi nimic dacă tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie. Branding-ul personal ca demers are totuși ceva unic, care scapă de fiecare dată rețetelor: și anume, el trebuie practicat… personal, adică adaptat la particularul unic al persoanei”, mai spune ea.  
Mihaela Rădulescu  a fost prezentă zilele trecute la un eveniment despre brandingul personal, ”Meet the Woman”, organizat de ”Femei în Afaceri”. După 14 ani petrecuți în publicitate și branding, ea a trecut în tabăra antreprenorilor, înființând Innerout, în urmă cu aproape un an,  o companie specializată în branding personal.


Te-ar putea interesa și: