Cererea ridicată pentru automobilele Mercedes-Benz în Europa, China şi SUA au majorat vânzările brandului cu aproape 15% în primul trimestru din 2015, la nivelul record de 429.602 vehicule. De asemenea, este cel mai semnificativ avans trimestrial din istoria Mercedes.

Luna trecută, livrările pe piaţa europeană au urcat cu 16%, la 89.041 unităţi, în timp ce în China avansul a fost de 21%, la 30.124 vehicule, iar în SUA de 9,2%, la 29.921 vehicule.

Pe segmentul automobilelor de lux, Mercedes concurează cu BMW şi Audi. Anul trecut, Mercedes s-a situat pe locul trei în topul vânzărilor de maşini premium, după ce a livrat 1,65 milioane de vehicule, un avans de 13% faţă de 2013, fiind cea mai rapidă rată de creştere din rândul producătorilor de automobile de lux.

Cu toate acestea, IHS Automotive estimează că, pe ansamblul acestui an, marca BMW îşi va păstra titlul de lider cu 1,82 milioane de autovehicule vândute la nivel mondial, comparativ cu 1,7 milioane vehicule vândute de Audi şi 1,6 milioane de Mercedes-Benz.

Săptămâna trecută, autoturismul Mercedes-Benz C-Class a fost desemnat 'Maşina anului 2015' în lume de către un juriu format din 75 de jurnalişti din Europa, America de Nord şi Asia.AGERPRES