Noile magazine se află în București (Piața Cotroceni și pe Bd-ul Ferdinand) și Ilfov (pe str. Doinei și pe str. 23 August). De altfel, piața românească de retail a fost foarte dinamică, în ultimii ani, cu sute de milioane de euro investiții, zeci de mii de angajați și încasări uriașe. Iar între cei mai activi s-au mai aflat și Profi, Carrefour, Kaufland sau Dedeman.

Un raport („How Active are Retailers Globally“) dat publicității anul acesta de către compania de consultanţă imobiliară CBRE, plasează România pe locul 22 din 60 de ţări, din punctul de vedere al atractivităţii comerciale globale. Practic, analizând în detaliu acest segment, țara noastră devansează Suedia, Danemarca, Finlanda şi Norvegia (cel mai bogat stat din Europa). Germania şi-a păstrat poziţia dominantă, pentru al doilea an consecutiv, ca cea mai populară destinaţie comercială din lume. Astfel, 40% dintre retailerii chestionaţi urmează să deschidă un magazin în această ţară în 2015.

Este urmată de Marea Britanie, cu 33% dintre retaileri şi Franţa, cu 31%. Brandurile originare din Germania, Marea Britanie, SUA şi Italia sunt printre cele mai active în ceea ce priveşte expansiunea internaţională.