Procedura de atribuire este cererea de oferte, iar achiziţia va fi realizată în cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea ‘Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional’.

Fiecare spot va avea între 20 şi 30 de secunde şi va reflecta unul dintre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului turistic – circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere. De asemenea, spoturile vor trebui să evidenţieze elementele de diferenţiere a României ca destinaţie turistică, stabilite în urma cercetărilor: natura intactă, autenticitatea şi moştenirea culturală unică.

În evaluarea ofertelor vor fi avute în vedere atât criteriul tehnic, cât şi cel economic, după metoda cost/calitate. Ponderea punctajului tehnic este de 40%, iar cea a punctajului financiar este 60%.

Firmele pot depune documentaţia de participare până la data de 31 ianuarie 2011, urmând ca deschiderea ofertelor să aibă loc în aceeaşi zi.
SURSA: Agerpres