Alături de obişnuitele felii de chiflă cu carne şi brânză topită, McDonald’s vinde mâncare fast-food sănătoasă, cum ar fi salate, fructe, sublinia Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s România, într-o discuţie anterioară cu Capital.

Pentru clienții celor 67 de restaurante McDonald’s din ţară, care își doresc să se bucure de o masă ușoară si gustoasă, preparată din ingrediente bune și o rețetă special, lanțul de tip fast-food a introsus în meniu trei reţete noi de salate a la chef Nicolai Tand.

Salata Bistro conţine șuncă, brânză și ou, perfectă cu sos Vinaigrette. Salata Greek este o salată cu brânză, măsline și roșii cherry, ideală cu ulei de măsline și oțet balsamic, iar ultima din colecție, Salata Tuna conţine ton, porumb și este desăvârșită cu sos Vinaigrette.

McDonald’s, „uriaşul“ burgerilor, care hrăneşte, zilnic, peste 140.000 de români, mai mulţi decât orice alt brand de restaurant din ţară, a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 414,9 milioane de lei (aproximativ 94 mil. euro, calculat la cursul mediu anual din 2012), potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor .

Profitul McDonald’s s-a triplat în ultimul an: lanţul cu 67 de restaurante în ţară (din care 7 sunt francize) a afișat pentru 2013 un profit net de 12,8 mil. lei (aprox 2,9 mil. euro), de aproape trei ori mai mare decât cel întregistrat în 2012 (aprox. 0,9 mil. euro).