McDonald’s trece prin cea mai dramatica schimbare de directie in cei 50 ani de existenta. McDonald’s serveste zilnic 45 milioane de persoane in toata lumea. Detine 29.000 de restaurante in 121 de tari si, anul trecut, a obtinut venituri de 40 miliarde dolari, bani suficienti pentru a construi 20 de navete spatiale. Dar toate acestea nu mai sunt de ajuns.
Una dintre cele mai cunoscute marci ale planetei trebuie sa se reinventeze pentru a supravietui. Pretul actiunilor a scazut in cursul anului trecut; in Europa, boala vacii nebune si devalorizarea monedelor nationale a afectat veniturile. Singuri, burgerii si cartofii prajiti nu mai sunt suficienti.
Conducerea gigantului international incearca sa gaseasca noi canale de crestere. Raspunsul pare sa stea in explorarea unor noi lumi, complet diferite, in care mancarea nu arata ca si cum ar fi iesit de pe o linie de asamblare. In concluzie, McDonald’s a inceput vanatoarea de noi marci.
Asa a aparut in curtea regelui hamburgerilor Chipotle Mexican Grill, specializat in burritos si orez cu aroma de lamaie. Donatello Pizza, o achizitie ce dateaza din iulie 1999, detine retete de pizza invidiate de intreaga industrie.
Retetele de cafea si deserturile servite de Aroma CafA