Vânzările se desfășoară în perioada 4 octombrie-21 noiembrie, pentru a se analiza capacitatea de vânzare a noului produs fast-food, conform BBC.

“Primele rezultate sunt foarte promițătoare. În acest moment cel puțin, observăm că noul McVegan ar putea fi vândut la nivel național “, a spus purtătorul de cuvânt al companiei, Heli Ryhanen.

În Finlanda, mai puțin de 1% din populație se identifică ca fiind vegane, potrivit unui sondaj din 2009. Chiar și așa, datele arată că în Finlanda se consumă mai puțină carne decât în SUA sau în alte multe țări din Europa.

Doamna Ryhanen consideră că McVegan este “următorul pas” pentru meniul său local, după ce burgerii de legume au fost adăugați în 2012.

Compania a dezvoltat patch-ul de soia în Finlanda, având în vedere gusturile finlandeze, a spus ea.

McDonald’s are 64 de magazine în Finlanda, un număr relativ mic care ușurează abilitatea de a introduce noi produse. Magazinele din Tampere au fost folosite pentru a testa produsele noi din meniu.

Compania este prezentă în România din iunie 1995, când a fost deschis primul restaurant la parterul Complexului Comercial Unirea. În prezent anul 2009, compania opera o rețea de 60 de restaurante în 20 de orașe din țară cu un număr de peste 4.000 de angajați.

În cei peste 20 de ani de prezență pe piața din România compania a investit peste 300 milioane euro în dezvoltarea rețelei. Cifra de afaceri era în 2008 de 108 milioane euro.