"În sfârşit v-am auzit", a declarat directorul general şi fondatorul grupului, Mark Zuckerberg, în cadrul unei sesiuni de întrebări-răspunsuri deschisă publicului la Menlo Park, în Silicon Valley.

El a răspuns unei întrebări online pusă de un utilizator al reţelei din Cairo, care l-a întrebat de ce nu există butoane 'regret', 'interesant' sau 'îmi displace', în plus faţă de butonul 'îmi place', care constituie o marcă Facebook ce permite să indice rapid ceea ce se apreciază într-un mesaj publicat pe reţeaua socială.

'Oamenii cer butonul dislike de mulţi ani', a recunoscut Mark Zuckerberg, 'iar azi este o zi specială, pentru că este ziua în care pot spune că lucrăm la acest lucru şi suntem aproape să demarăm un test'. 'Nu vrem să creăm doar butonul 'nu-mi place', pentru că nu vrem să transformăm Facebook într-un forum în care oamenii să voteze pro sau contra a ceea ce postează ceilalţi'.

El a subliniat că utilizatorii acestei reţele vor mai ales să exprime 'empatie' şi nu se simt în largul lor să folosească butonul 'like' pentru evenimente triste, cum sunt decesele sau criza refugiaţilor, de exemplu.

'Este important să le oferim şi alte opţiuni decât simplul 'like' pentru a-şi exprima repede emoţiile sau pentru a-şi împărtăşi sentimentele faţă de o postare', a explicat Zuckerberg, precizând că este 'uimitor de complicat' de pus în aplicare.AGERPRES