La cinci ani din momentul lansării în România, marca de produse IT Serioux a înregistrat un volum al vânzărilor de peste 1.500.000 de produse şi se clasează pe prima poziţie în topul preferinţelor consumatorilor pe mai multe categorii (PC-uri desktop, media-playere portabile, rame foto digitale), respectiv pe poziţia a doua în cazul navigatoarelor GPS, conform măsurătorilor GfK.

Serioux se află în fruntea clasamentului şi la controllere gaming (volane, gamepad-uri, joystick-uri), căşti, încărcătoare+acumulatori.

Aniversarea celor 5 ani de prezenţă a brand-ului Serioux pe piaţa românească va fi marcată prin lansarea primului catalog de produse cu distribuţie naţională.

Produsele Serioux, marca proprie dezvoltată de către Asesoft Distribution, sunt disponibile în prezent pe rafturile a peste 1.000 de parteneri independenţi, celor mai importanţi retaileri de electro-IT din România, precum şi în majoritatea magazinelor online.

Vânzări de 10 milioane de dolari în 2010

"Suntem convinşi că dezvoltarea şi vânzarea de produse sub marca proprie este o mişcare câştigătoare, Serioux fiind în acest moment cel mai puternic brand românesc din IT.  În 2010, am vândut produse Serioux în valoare de 10 milioane de dolari şi ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor de 40% în 2011, până la 14 milioane dolari", a declarat Răzvan Ziemba, director general Asesoft Distribution.

„Produsele Serioux sunt dezvoltate în România, pornind de la gândirea gamei şi a particularităţilor specifice locului, continuând cu documentarea, design-ul produsului, ambalajul, manualele de utilizare, localizarea în limba română a meniurilor şi a aplicaţiilor. Suportul este asigurat, de asemenea, în limba română. Principalul avantaj pe care îl oferă produsele Serioux îl reprezintă faptul că ne-am putut adapta imediat cerinţelor şi feedback-ului din piaţă, spre deosebire de brand-urile globale. În cei 5 ani de existenţă, ne-am concentrat eforturile pentru dezvoltarea brand-ului Serioux, astfel încât majoritatea gamelor de produse se află deja la a doua sau a treia generaţie. După un an 2010 marcat de noutăţi (lansarea unei noi linii de mouse-uri, tastaturi, camere web, trecerea de la standardul 802.11g la standardul 802.11n pentru echipamentele de reţea wireless), am lansat recent şi noile modele de GPS-uri, pentru care folosim cel mai exact şi apreciat software de navigaţie existent în piaţă în momentul actual – Sygic. Reacţia consumatorilor a fost una pozitivă, iar cota noastră de piaţă a crescut”, a declarat Oana Barbu, Head of Purchase Asesoft Distribution.

Primul brand local ce a inclus în portofoliu eBook Readere

Serioux a fost, de altfel, primul brand local ce a inclus în portofoliu eBook Readere – modelul DigiBook E10 fiind al doilea eBook Reader prezent în România. Alte produse interesante lansate în 2010 au fost camera video HDDV-PV720 cu înregistrare High Definition ce poate reda clipurile filmate direct pe LCD-TV/plasma, prin intermediul portului HDMI încorporat, respectiv docking-station-ul SDS-ESCRH ce transformă orice hard disc pentru stocarea informaţiei intern de 2.5/3.5” într-unul extern cu conexiune rapidă eSATA sau USB, precum şi gama completă de memorii flash – carduri de memorie şi stick-uri USB.

Pentru 2011, Serioux are deja setate direcţii clare de continuare a dezvoltării: începând cu al doilea trimestru, compania va include în portofoliu noi categorii de produse, printre care se numără laptop-uri, netbook-uri şi tablete, media playere HD, respectiv accesorii pentru consolele Playstation, XBOX, Wii. Un alt pas important pentru Serioux în 2011 îl va reprezenta startul distribuţiei la nivel internaţional, compania fiind în discuţii avansate cu distribuitori din Europa Centrală şi de Est, precum şi din alte ţări.