Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, cu ocazia Gyro Day, prezintă românilor date din platformă referitoare la consumul de mâncare grecească din țara noastră.

Gyros pită pui, gyros vită și oaie la plită, gyros pui la farfurie, tzatziki și souvlaki de pui sunt felurile de mâncare grecească cu cea mai mare popularitate în rândul românilor, conform informațiilor extrase din platforma Glovo.

Deși sunt feluri de mâncare cu priză tot anul, lunile martie, februarie și aprilie sunt perioadele din an în care românii comandă cele mai multe preparate grecești. 8 martie este, conform analizei, ziua în care, la nivel național, s-au înregistrat cele mai multe comenzi de preparate grecești.

Românii sunt fani mâncare grecească

La nivel național au fost comandate peste 654.000 preparate grecești, dintre care aproximativ o treime e reprezentată de diferite tipuri de gyros, iar orașele cu cei mai mulți iubitori de mâncare grecească sunt București, Constanța, Timișoara, Cluj-Napoca și Galați.

Conform datelor din platformă referitoare la comportamentul utilizatorilor Glovo pe perioada august 2021 – august 2022, arată că top parteneri din categoria restaurantelor care comercializează mâncare grecească au fost Gyros Thessalonikis, Spartan și  Nikos Greek Taverna, iar titlul de cea mai scumpă comandă de preparate grecești aparține unui utilizator care a achiziționat 54 de Gyros mixt la farfurie în valoare de 1800 lei.

“Preparatele grecești, îndeosebi gyros de pui, vită sau oaie, se află printre felurile de mâncare preferate de români, de aceea pregătim meniuri speciale pentru ei și ne concentrăm eforturile pentru a include un număr cât mai mare de parteneri cu acest specific în aplicație, pentru a fi cât mai aproape de dorințele utilizatorilor Glovo.”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

Despre Glovo

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii  care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul.

Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.