Companii precum hypermarketul Auchan, magazinele grupului Inditex (Zara, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Oysho şi Pull&Bear), Kenvelo, Tom Tailor, Lee Cooper, Time Out, Douglas, CCC, Yves Rocher, LC Waikiki, Decimas, Sergiana, Belvedere, Flanco, Office Shoes şi Book City vor demara procesul de recrutare printre studenţii braşoveni între orele 10:00 şi 18:00 în data de 4 februarie. Retailerii ocupă noul centru comercial Coresi Shooping Resort, dezvoltat de Immochan – divizia imobiliară a grupului Auchan, a cărui inaugurare este programată pentru 27 martie.

Immochan se află în stadiu de predare a spaţiilor interioare, a fost demarat deja procesul de amenajare a spațiilor verzi și a locurilor de parcare. Pentru a susține lucrările exterioare, în perioada februarie – martie, echipa de muncitori se va mări la 1.500 – 1.600 de persoane.

În momentul de față, 85% dintre contractele de închiriere sunt deja semnate, iar proprietarul mallului estimează că, la momentul deschiderii, 95% din spații vor fi deja accesibile publicului.

Immochan estimează pentru Coresi Shooping Resort un trafic anual de 10 milioane de vizitatori. Mallul reprezintă prima etapă dintr-un mega proiect care va ocupa cele 100 hectare ale fostei uzine Tractorul Braşov. În prima faza, va fi costruit centrul comercial pe o suprafață totală de 24 ha și reprezentând o investiție de 60 milioane de euro. Cea de-a doua fază, dezvoltata pe 8 ha de teren, va însemna construcția unui parc comercial cu retaileri de mobilier şi decoraţiuni, bricolaj, articole sportive, service auto, benzinărie și un complex de birouri, plus 1.200 locuri de parcare.

În cea de-a treia fază, a fost gândit un ansamblu rezidenţial de 4.000 de locuințe. Proiectul va fi dezvoltat de Avantgarden.

Despre acest proiect, Capital a scris mai multe aici

Te-ar putea interesa și: