Până la sfârşitul acestui an, echipa International Leasing are ca principal obiectiv deschiderea unui număr de încă zece unităţi francizate. Cu o experienţă de peste 11 ani în domeniu, compania caută parteneri-agenţi pentru zonele Constanţa, Covasna, Dolj, Harghita şi Vrancea.

Firma continuă astfel dezvoltarea reţelei de parteneri strategici care să ofere o gamă completă şi complexă de servicii, finanţând în sistem de leasing financiar autoturisme, echipamente şi utilaje noi şi second hand şi bunuri imobiliare. Într-o etapă iniţială de dezvoltare, agentul International Leasing va acţiona pe piaţa judeţeană ca o interfaţă între finanţator (compania-mamă) şi utilizator (clientul de leasing), având drept obiective promovarea, intermedierea şi negocierea contractelor de leasing financiar încheiate între aceştia.

Odată ce viitorul partener francizat a dobândit experienţă în rularea serviciilor de leasing financiar, agentul partener va trece la statutul de partener francizat International Leasing, alăturându-se reţelei deja existente.
Costurile dezvoltării unui punct de lucru, care va fi realizat după criteriile companiei-mamă, vor ajunge la aproximativ 30.000-40.000 de euro, în funcţie de locaţie şi de renovările necesare. Cele mai importante caracteristici care conturează profilul viitorului agent International Leasing sunt: vârsta cuprinsă între 30 şi 45 de ani; experienţă minimă (un an) în domeniul financiar-bancar şi activităţi de leasing; abilităţi în marketing/vânzări; spirit antreprenorial; obligatoriu permis de conducere şi cunoştinţe solide de operare pe calculator.

Printre principalele responsabilităţi ale agentului International Leasing se numără: promovarea produselor şi serviciilor firmei către utilizatori, asistenţa acordată utilizatorilor pentru întocmirea corectă a documentaţiei de finanţare, analiza corectitudinii documentaţiei şi depunerea dosarului de leasing către finanţator spre aprobare etc.
Cu o primă franciză deschisă în Braşov la sfârşitul anului 2006, serviciile International Leasing sunt oferite la nivel regional printr-o reţea de 12 agenţii şi trei unităţi ce activează în sistem de franciză. n