Creşterea este raportată atât ca număr de mini watercoolere instalate, respectiv clienţi noi care au apelat la acest serviciu, cât şi din punct de vedere al consumului de apă îmbuteliată la cutie de zece litri, care a atins trei milioane de litri.
Cifra de afaceri s-au menţinut la nivelul înregistrat în 2009, respectiv 17 milioane de euro, cu vânzări de aproape 80 milioane litri de apă îmbuteliată.
„Şi în acest an continuăm focusul pe segmentul rezidenţial, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecărui tip de consumator. De asemenea, o parte relevantă a strategiei noastre este continuarea integrării Purificatorului Waterpia în oferta companiei noastre, din dorinţa de a oferi o soluţie completă de hidratare, adaptată oricărei nevoi. Pentru 2011 estimăm o creştere volumică de până la 5% şi o uşoară majorare a portofoliului de clienţi, atât din rândul companiilor, cât şi a consumatorilor casnici”, a declarat Mihai Matyas, director general La Fântâna România.
Oferta La Fântâna pentru consumul rezidenţial include două produse dedicate: cutia La Fântâna de 10 L şi mini watercoolerul La Fântâna. Cutia  foloseşte tehnologia „bag-in-box" şi poate fi utilizată ca atare, cu ajutorul unui suport metalic sau cu mini watercoolerul La Fântâna. 

Te-ar putea interesa și: