De la Sankt Petersburg la Paris, istoria Korloff este strans legata de cea a celui mai mare diamant negru din lume, Korloff Noir, ale carui 88 de carate sunt asigurate pentru suma de 37 de milioane de dolari. Diamantul a apartinut pentru cateva generatii familiei aristocrate Korloff Sapojnikoff. In 1978, Daniel Pallaisseur, renumit creator francez de bijuterii, devine proprietarul diamantului si fondeaza compania Korloff care poarta numele faimoasei pietre.

 

Logo-ul brandului a aparut cu 20 de ani in urma, atunci cand tanara companie a devenit sponsorul campionatului de sah dintre Anatoli Karpov si Gari Kasparov pentru titlul de „Regele Sahului”.

 

Un brand de lux care a introdus un stil unic de design si taietura (Korloff Cut) cu 67 de fatete a pietrelor, Korloff creeaza bijuterii care cuceresc prin combinatiile de culori si materiale, in colectii precum Sweety, Papillion, sau Transparence. Acest stil transpare si in arta creatiei ceasurilor, unde compania a aplicat principiile traditiei elvetiene. Ca o extensie naturala a liniei de lux, Korloff produce parfumuri, ochelari si instrumente de scris.

 

Korloff este prezent in 42 de tari, inclusiv in tara noastra prin noul magazin inaugurat in Calea Dorobanti, Nr.111-131 in sectorul 1 din Capitala (021.311.32.08).