Dacă în acest an, Manley speră să comercializeze 25.000 de unități în Europa, peste trei ani el mizează pe vânzări de 125.000 de unități bazându-se pe trei factori cheie. În primul rând este vorba despre creșterea accelerată a segmentului Sport Utility Vehicle (SUV), apoi pe cele trei noi modele care vor intra pe piață până în 2014, și, nu în ultimul rând, pe creșterea numărului de dealeri cu experiență grație parteneriatului cu Fiat.
„Planurile noastre pentru piața europeană sunt mari, dar realizabile. Europa este o piață extrem de importantă pentru Jeep. Suntem aici de 30 de ani, iar jumătate dintre mașinile pe care le comercializăm an de an au ca destinație Europa”, a declarat șeful Jeep. În privința segmentului de piață pe care activează, cei de la Jeep se așteaptă ca acesta să se majoreze de la 800.000 de unități în 2010, la peste 1,2 milioane în 2014.
Pentru viitor, oficialul a menționat și apariția a trei noi modele cu motoare „foarte eficiente”. Este vorba despre primul SUV de mici dimensiuni al mărcii, un „baby-Wrangler”, având la bază o platformă Fiat, și care va intra pe piață cel mai târziu la începutul lui 2014. Al doilea produs, care va fi comercializat în Europa din primăvara lui 2013, este înlocuitorul actualului Cherokee. Acesta va avea o gamă de motoare în care vor fi incluse și eficientele MultiAir de origine Fiat. Modelele Compass și Patriot vor avea un urmaș comun tot în 2013, un SUV compact care va împărți multe dintre componente cu anunțatul SUV Alfa Romeo care, deocamdată, are numele de cod C-SUV.
Cum gama de modele înnoită nu este suficientă pentru a atinge target-ul anunțat de Mike Manley, ofensiva mărcii din următorii ani va fi însoțită de o creștere a numărului de dealeri. Celor 430 de dealeri ai mărcii de pe întregul continent li se vor adăuga încă 220, majoritatea fiind deja comercianți ai modelelor Lancia.