Cataloage si reviste pe CD
Centrul de Informatii de Afaceri (CIA) este un departament al Camerei de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti (CCIRB), infiintat in urma cu opt ani si are ca obiectiv promovarea firmelor romanesti prin intermediul informatiilor de afaceri, colaborarea cu organisme similare din tara si strainatate, facilitarea legaturilor comerciale intre firme din interiorul si din afara tarii. Acest centru nu epuizeaza toate tipurile de informatii si servicii din cadrul CCIRB.
Baza de date a CIA cuprinde, printre altele, profiluri de firme romanesti, oportunitati de afaceri, fisele complete ale manifestarilor expozitionale Exporom, date de identificare a firmelor straine in Romania. Printre produsele editate, amintim catalogul electronic Pro Business Romania 2000.
De mentionat faptul ca CIA este corespondent si distribuitor autorizat in Romania al firmei Dun & Bradstreet, lider mondial in furnizarea informatiilor de afaceri si credit risc. In tabelul de mai jos, tarifele pentru produsele si serviciile de acest tip sunt prezentate in lire sterline, insa plata se face in lei, la cursul BNR din ziua respectiva.

Retele de informare electronice
Ca institutie furnizoare de informatii publice, Centrul Roman de Comert Exterior (CRCE) este un punct de colectare si difuzare a informatiilor de piata care au ca scop atat stimularea participarii agentilor economici romani la comertul international, cat si prezentarea potentialului economic romanesc mediilor de afaceri straine. Oferta sa de servicii vizeaza promovarea companiilor si a produselor romanesti pe pietele externe, prin mijloace specifice: documentare promotionale editate pe suport de hartie si/sau pe suport magnetic, precum si acces on-line a site-ului CRCE si Trade Point, pe Internet.
Trade Point este o poarta de acces la reteaua comerciala mondiala care reuneste in acelasi spatiu principalii participanti la desfasurarea unei tranzactii comerciale: Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Directia Generala a Vamilor, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Romania etc. Desi a fost infiintat in septembrie 1998, este mai putin cunoscut in tara decat in strainatate. Principala cauza o constituie faptul ca foarte multe firme romanesti nu sunt pregatite din punct de vedere tehnic sa apeleze la retelele electronice de informare.