In varf…

1. Connex „Indrazneste”
Pentru consecventa „vocii” Connex, vocea autoritatii, a vizionarului si a liderului. Pentru curajul de a se angrena in viata civica a romanului si pentru sinceritatea de a privi realitatea fara cosmetizarile tipice publicitatii. Pentru excelenta articulare conceptuala si, iar, pentru consecventa liniei de dezvoltare a marcii Connex.
2. Xnet „reinventeaza.te”
Pentru spontaneitate. Pentru adevar. Pentru Golden Drumstick.
3. Academia Catavencu „Pentru unii muma, pentru altii ciuma”
Pentru reproducerea fidela a unui stil satiric unic pe piata romaneasca. Mai precis, pentru ca nu s-a multumit sa ne spuna „Aceasta reclama este pentru Catavencu” ci ne-a spus „Iata, asa e Catavencu”.

In groapa…

1. Murfatlar „Sec”
2. Cosmorom „Blonde”
3. Antrefrig „Marele Albastru”
In cazul tuturor celor trei de mai sus, pentru neglijarea adevarului (de nenumarate ori verificat) ca umorul in publicitate trebuie sa-si pastreze prospetimea, sa reziste in timp (ca-n viata: ce haz mai are un banc pe care-l auzi a zecea oara?). Pentru lipsa de relevanta a tipului de umor ales fata de publicul tinta. Pentru executiile prea putin convingatoare din multe puncte de vedere: actorie, regie, grija fata de detalii…

* Nota redactiei: n-au fost admise campaniile produse de agentia la care lucreaza autorul clasamentului. Propunerile fiecarui interlocutor al acestei rubrici au fost, sunt si vor fi optiunile sale si nu ale agentiei la care lucreaza.