Plin cu colecții ready-to-wear, încălțăminte și accesorii cu nume sonore ca Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Napapijri, Marlboro Classics, DKNY Jeans, Scotch&Soda, Superdry (brand recent introdus în portofoliul companiei), Converse, G-Star Raw, Miss Sixty, Killah sau Energie, “Collective” ocupă un spațiu de aproximativ 700 de metri pătrați; odată cu lansarea multibrandului, Elmec aduce în România și brandul Juicy Couture (parte a Liz Clairborne Group)
Implementarea în România a conceptului “Collective” vine ca o urmare firească a globalizării politicii de retail a grupului, spun reprezentanții Elmec; primul magazin “Collective” din grup a fost lansat, în 2008, la Atena, Grecia. Odată cu lansarea noului concept, Galeriile “Famous Brands” din București Mall și Plaza România vor fi rebranduite cu “Collective”.
Elmec România, parte a grupului elen Folli Follie, operează o rețea locală de 44 de magazine – monobranduri (Nike, Converse, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Miss Sixty&Energie) și multibranduri (Collective, Kix, Star Place), magazine de bijuterii și accesorii Folli Follie, plus magazine tip outlet. De 12 ani pe piața locală, Elmec România a rulat, anul trecut, afaceri de peste 45 de milione de euro, potrivit rezultatelor publicate pe site‑ul Ministerului de Finanțe.

Printre concurenții Elmec pe piața de retail de fashion, estimată la un miliard de euro, se numără companii precum Solmar Grup, cel mai vechi retailer pe piață, care deține printre altele franciza Mango în România, Rafar, divizia de fashion a Grupului RTC, care operează lanțul de magazine Debenhams, Inditex, proprietarul Zara, H&M, New Yorker sau C&A.