Noul terminal are o suprafaţă de 13.120 mp, este conectat la rețeaua de cale ferată și dispune de utilaje de încărcare și descărcare atât pentru ciment vrac, cât și pentru ciment ambalat în saci.
Cimentul ce va fi livrat către Moldova prin terminalul de la Roman va fi transportat pe cale feroviară de la cele două fabrici ale companiei, din Câmpulung și Aleșd.
„Facem un pas spre susținerea unei regiuni care are nevoie de soluții și produse sustenabile și avansate tehnologic pentru a progresa, a continua dezvoltarea rețelei de infrastructură, și a construi noi proiecte de utilitate publică și proiecte imobiliare”, a declarat Sofiane Benmaghnia, directorul general al Holcim România.
Pe lângă cele două fabrici de ciment, Holcim mai deţine în România o staţie de măcinare şi un terminal de ciment la Turda, 14 staţii ecologice de betoane, trei staţii de agregate, două staţii de lianţi speciali şi un terminal de ciment în Bucureşti. Holcim are aproximativ 800 angajați în România. Producătorul face parte din grupul LafargeHolcim, născut în 2015 din fuziunea dintre Lafarge şi Holcim.
• Pregătiți-vă pentru vremuri CUMPLITE. Au anunțat deja ce urmează după pandemia de COVID
• CUTREMUR total în Europa! Germania ar putea ieşi din UE. Cine ar putea da totul peste cap
• Bani mai mulți la pensie. Sumele au fost majorate. Cui i-a crescut pensia
• Cel mai îngrozitor avertisment vine de la fostul vicepreședinte al PFIZER. Dezvăluirile îți dau fiori
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum