”Performanța noastră din 2011 are la bază programe eficiente de marketing, pe o colaborare strânsă cu distribuitorii, dar și menținând calitatatea berilor noastre”, spune Andrew Quayle, CFO al Heineken România.
Dintre mărcile aflate în portofoliul companiei, Bucegi a înregistrat cea mai mare creștere, depășind 2 milioane de hectolitri ca volum vândut în 2011. ”În plin sezon estival, 30% din tot ce a vândut Heineken România a reprezentat Bucegi la PET de 2,5 litri”, a spus Quayle. Și brandul Ciuc a înregistrat performanțe semnificative comparativ cu 2010, înregistrând o creștere procentuală de 2 cifre a volumului vândut.

În 2011, Heineken și-a diversificat portofoliul cu 7 mărci noi pe care a început să le importe și să le vândă pe piața din România. Este vorba de Desperados, Amstel, Birra Mmoretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow și Sol. ”Ele nu vor fi semnificative ca volum, dar aduc valoare portofoliului”, a explicat CFO-ul.
Pentru anul în curs, Heineken își menține ținta de creștere, atât ca valoare, cât și ca volum.