Brandurile Heineken, Ciuc și Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut. Anul trecut, compania a lansat Ciuc Radler, primul radler românesc, iar pe lângă aceasta, Silva a fost lansată la nivel național, cu o gamă completă de ambalaje.
„Pentru HEINEKEN România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante.  Rezultatele confirmă poziţia noastră de lider de piaţă, atât în termeni de volum, cât şi de valoare. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken, au înregistrat creşteri procentuale de două cifre – atât în volum, cât şi în valoare. Performanța puternică și continuă validează strategia noastră, care a atras după sine o dezvoltare sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts, managing director al Heineken România.
“Suntem încrezători că, și în 2013, strategia pe termen lung pe care o urmăm va continua să susţină progresul operaţiunilor companiei și creșterea cifrei noastre de afaceri”, completează acesta.