Potrivit sursei citate, datele furnizate de SATI confirmă rezultatele obținute de principalii jucători de pe piața online la începutul acestui an.

Pe primul loc, în ceea ce privește segmentul editorial, se află Grupul ProTV cu 21,8 milioane de vizitatori unici, iar pe locul doi a urcat Grupul Ringier cu 12,62 milioane de unici, cu o creștere de aproape 25%.  În luna decembrie, locul secund era deținut de Grupul Mediafax – cu 11,71 milioane de vizitatori unici, însă în prima lună din 2015, grupul Mediafax a pierdut două poziții în clasament, pe locul trei clasându-se Antena Group, cu 12,065 milioane de unici.

 Editori: luna ianuarie 2015 (unici- conform SATI)
1.       Grup ProTV – 21.805.632

2.       Grup Ringier Romania – 12.620.462

3.       Grup Antena Group – 12.065.925

4.       Grup Mediafax – 12.064.479

5.       Grup Adevarul – 8.012.846

 Editori:luna decembrie 2014 (unici- conform SATI)
1.       Grup ProTV – 16.537.194

2.       Grup Mediafax – 11.716.756

3.       Grup Ringier Romania – 9.605.421

4.       Grup Antena Group – 8.723.929

5.       Grup Adevarul – 5.762.711

În ceea ce privește, regia de vânzări, grupul Ringier România, din care face parte și Editura Evenimentul și Capital, a urcat, de asemenea, pe locul secund, devansând grupul Mediafax.

Regie de Vanzari: luna ianuarie 2015 (unici- conform SATI)
1.       Grup Think Digital – 18.610.529

2.       Grup Ringier Romania – 15.461.806

3.       Grup Mediafax – 12.802.974

 Regie de Vanzari: luna decembrie 2014 (unici- conform SATI)
1.       Grup Think Digital – 14.014.910

2.       Grup Mediafax – 13.627.853

3.       Grup Ringier Romania – 12.093.228