Reţeaua de farmacii a fost extinsă, fiind depăşit pragul de 300 de unităţi, dintre care 16 în sistemul de parteneriat prin franciză.

'În următorii ani, Grupul Dona îşi va continua dezvoltarea accelerată atât în distribuţia de medicamente, cât şi în retail, prin achiziţii şi parteneriate în franciză. Considerăm că există destul potenţial de creştere a afacerii noastre şi păstrăm o atitudine colegială în piaţă, suntem deschişi la colaborarea cu ceilalţi distribuitori chiar dacă au lanţuri de farmacii care par concurente (…) Schimbările organizaţionale din ultimii doi ani, datorate apariţiei francizaţilor şi provocărilor generate de creşterea logistică rapidă ne ambiţionează să dezvoltăm o echipă performantă, cu care continuăm să rămânem un laborator de inovaţie în pieţele noastre, în acelaşi timp cu menţinerea eficienţei operaţionale la nivel de top', a declarat dr. Eugen Banciu, preşedintele Grupului de firme Dona.

Pentru 2018, reprezentanţii companiei îşi propun creşterea cu 21,5% a cifrei de afaceri, susţinută în special de dezvoltarea activităţii de distribuţie şi a reţelei de farmacii care operează sub brandul 'Dona'. Bugetul de investiţii pentru anul în curs este de 4 milioane euro.

Grupul Dona este format din firmele Siepcofar SA, Dona.Logistică, Dona Marketing Grup şi companii în franciza Dona. Grupul Dona reuneşte 327 de farmacii deţinute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc şi peste 2.500 de profesionişti în domeniul sănătăţii. AGERPRES