Astfel, Google tocmai a lansat Shopping Express, un serviciu de optimizare a cumpărăturilor pe baza activităților userului pe internet dar și cu garanția returnării banilor dacă produsele promovate de acest serviciu nu corespund. Serviciul este valabil la început pentru USA și promovează produse de la parteneri cunoscuți ca Walmarts sau Costco.

Astfel, deși nu intenționează să creeze un serviciu de delivery ca Amazon, cei de la Google se gândesc în schimb să garanteze pentru anumite produse contra-cost, evident.

Alt produs nou pentru utilizatori este destinat advertisingului. Google are în oferta sa un serviciu numit ”native ads”. Reclamele native reprezintă un nou instrument pentru dezvoltatorii de aplicații și publisherii de advertising care doresc să-și promoveze produsele.

Serviciul poate fi accesat pe Google AdMob și este recomandat de Google care precizează că publisherii au un mare avantaj folosind reclamele și anunțurile native.

Nativ este cel mai nou format de anunțuri acceptat de Google AdMob, urmând în acest fel exemplul altor platforme mai puțin cunoscute dar care utilizau acest serviciu. Acest instrument are ca scop sprijinirea dezvoltatorilor să poată crea reclame și anunțuri personalizate pentru ainteracționa mai ușor cu userii.

 

Te-ar putea interesa și: