Glenmark Pharmaceuticals România și-a dublat volumul de vânzări în ultimii doi ani de activitate. În mai puțin de trei ani de la intrarea pe piață (în 2008), Glenmark Pharmaceuticals a trecut de pe locul 99 pe locul 41 din totalul pieței farmaceutice și pe locul 15 pe piața de generice. Compania mai este prezentă în Polonia, Cehia și Slovacia.
Obiectivul companiei în următorii 3 ani este pătrunderea în Top 30 companii farmaceutice din România și o creștere a vânzărilor cu peste 25% la finalul fiecărui an fiscal. În anul fiscal anterior (aprilie 2010 – martie 2011), compania a înregistrat o cifră de afaceri de 30 milioane de lei.
"Catalizatoarele creșterii preconizate pentru următorii trei ani sunt noile produse pe care le vom lansa în următoarea perioadă. Până în Q1 2012, compania va lansa 6 produse în ariile terapeutice: sistem nervos central, sistem respirator, cardiologie și, în premieră, pe oncologie. Până în 2013 vor fi lansate în total 18 produse noi, care se adaugă portofoliului existent de 17 produse", a declarat Mariana Wencz, Director General Glenmark Pharmaceuticals România.
Segmentul cardiovascular este dealtfel și cel prin care compania Glenmark Pharmaceuticals a intrat în România, cu două produse originale lansate în această arie terapeutică. În prezent, Glenmark deține 1,5% cotă de piață în segmentul cardiovascular, ocupând poziții importante în arii terapeutice precum: hipertensiune, antiagregante plachetare, betablocante, hipocolesterolemiante.
Glenmark Pharmaceuticals Ltd (GPL) este o companie farmaceutică de renume pe piața indiană, fondată în 1977. Glenmark activează pe piețele cu branduri generice aferente economiilor în curs de dezvoltare. GPL, împreună cu subsidiara sa, deține 12 facilități de fabricare în 4 țări și 5 centre în sectorul R&D. Î