Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Gică Popescu a făcut marele anunț! Ce proiect au pregătit pentru Euro 2020: "Ne facem de mare râs, ne facem de băşcălie dacă nu va fi gata"

Autor: | | 0 Comentarii | 1159 Vizualizari

Veste bună pentru toți bucureștenii, a căror răbdare ar putea fi răsplătită foarte curând! Dacă astăzi, în condiții de trafic deja arhicunoscute o călătorie de la gara de Nord la Otopeni poate dura și o oră, în scurt timp aceasta s-ar putea reduce la doar un sfert de oră.

Gică Popescu (51 de ani), consilierul Executivului din Calea Victoriei pe problemele legate de organizarea lui Euro 2020 la Bucureşti, a precizat că sunt şanse extrem de mari ca linia de cale ferată care să lege Aeroportul Otopeni de Gara de Nord să fie gata până înaintea turneului final din vara anului viitor, susţine Digisport. Fostul căpitan al naţionalei României, dar şi al Barcelonei, a precizat că este o chestiune de zile până când autorizaţia de construcţie va fi aprobată.

”Aşa, să-ţi dau o veste bună. Suntem aproape de a obţine autorizaţia de construcţie a liniei ferate care să lege Otopeniul de gara centrală. Lucrurile sunt în regulă şi cu PUZ-ul (n.r. - Planul Urbanistic Zonal) şi cu tot. Pe durata acestui an, 2019, vor începe lucrările, care vor dura opt luni. Există deja şi traseul, există şi proiectul. Va exista un tren suprateran la Bucureşti! Pot spune acum că vom merge la Euro cu trenul! Cel mai târziu, în mai 2020 lucrarea va fi gata. Ideea este că, pentru acest Euro 2020, noi trebuie să avem mai multe posibilităţi de a scoate oamenii din aeroport şi de a-i duce la Bucureşti. Deci, vor fi şi autobuze”, a dezvăluit Gică Popescu, invitat în studioul emisiunii ”Fotbal Club”, de la Digi Sport 1.

Gică Popescu, care a vorbit şi despre transferul lui Florentin Matei la FCSB, este optimist, dar admite că ar fi o foarte mare ruşine dacă acest plan, legat de calea ferată, nu va fi gata la timp. ”Este deja un plan de mobilitate al primăriei la care lucrează alături de cei de la UEFA. Nu ştim încă ce echipe vor veni, ce suporteri vor ajunge la Bucureşti, dar când ei îşi vor lua bagajele din aeroport trebuie să aibă la dispoziţie mijloace de transport similare cu alte ţări dezvoltate. Aşa că vor putea pleca cu trenul, cu autobuzele, mai puţin cu metroul. Dar, sunt multe aeroporturi din Europa care nu au metrou, cu câteva excepţii, vorbim de capitale foarte dezvoltate. Ne vom folosi şi de Aeroportul Băneasa, deci va fi bine.

Legat de tren, acesta va fi suprateran doar în zona aeroportului, vor exista şi doua staţii, după care va fi normal, sub pământ”, a mai spus Popescu, la Digi Sport. Gică Popescu a mai precizat că de la Aeroportul Otopeni la Gara de nord, trenul va parcurge distanţa în 16 minute. ”Se va ajunge foarte repede în gara centrală. Noi nu trebuie să asigurăm transpoortul direct până la Arena Naţională. Plus că de la gară există metrou direct spre stadion cu timp, aşa că nu sunt probleme”, a mai spus Gică Popescu, la Digi Sport.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!