Brenciaglia îl înlocuieşte pe ungurul Zoltan Brassai, care a fost promovat în funcţia de Brand Director Large Cars, Product Marketing – pe scurt, directorul gamei de maşini mari a Ford: Mondeo, S-MAX, Galaxy, Mustang, GT şi linia cu aspiraţii premium Vignale.

Brassai a condus Compania Naţională de Vânzări a Ford România din iunie 2012. În noul său post, Zoltan Brassai va lucra din Koln, Germania.

Absolvent de studii economice, Valerio Brenciaglia s-a alăturat companiei Ford în 1999 şi a deţinut numeroase poziţii în departamentele Vânzări, Marketing şi Servicii în cadrul Ford Italia, inclusiv ca director de operaţiuni. Brenciaglia cunoaşte piaţa din România, în perioada iulie 2012-septembrie 2013 având funcţia de Director Vânzări şi Marketing în cadrul Ford România.

Ford a deschis Compania Națională de Vânzări din România în august 2010, la doi după ce a preluat fabrica din Craiova unde compania a investit până în prezent peste 1 miliard de euro în producția de vehicule și motoare. În 2014 Ford a înregistrat o creștere record a vânzărilor în România de 41,57% comparativ cu anul anterior și o cotă de piață de 8,21%, rezultate care au plasat compania pe locul 3 în topul celor mai bine vândute marci auto din țara noastră.