După prezentarea oficială de la Frankfurt Motor Show, Ferrari 458 Spider va ajunge la primii clienți europeni luna viitoare. Conform companiei italiene, prețul de bază anunțat este doar orientativ pentru că majoritatea cumpărătorilor plătesc cu circa 15% – 20% mai mult – în acest caz, peste 45.300 euro – pentru a își personaliza bolidul după plac. Printre echipamentele opționale se numără scaune din fibră de carbon pentru a reduce greutatea mașinii și a îmbunătăți performanțele (5.760 de euro), cameră video pentru mersul cu spatele (2.640 euro) dar și o mulțime de elemente de comandă, control și confort.
Având la bază 458 Italia, modelul 458 Spider costă cu circa 15% mai mult. Diferența este justificată conform producătorului de existența plafonului retractabil din aluminiu produs de Webasto AG. Ferrari susține că acesta este primul hard-top retractabil amplasat pe o mașină sport cu propulsorul amplasat în centru-spate. De asemenea, spre deosebire de modelul pe care îl înlocuiește, 430 Spider, care avea soft-top, plafonul retractabil al actualului bolid este mai ușor cu 25 kg și poate fi pliat total în numai 14 secunde.
Ferrari 458 Spider are în dotare aceeași uzină de forță ca și 458 Italia, adică un V8 de 4,5 litri care dezvoltă nu mai puțin de 570 CP. Această forță este transmisă către roți cu ajutorul unei transmisii Getrag cu dublu ambreiaj și șapte trepte. Bolidul accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 3,4 secunde și poate atinge o viteză maximă de 320 km/h. Consumul mediu, anunțat de producător este de 11,8 litri pentru fiecare 100 de km.
Conform importatorului Ferrari în România, Forza Rossa a primit o cotă de 12 astfel de mașini, care pot fi livrate cel mai devreme anul viitor. Dintre acestea 10 sunt deja vândute, iar cele două rămase cu siguranță nu vor întârzia să își găsească stăpâni. Cu doar câteva zile în urmă, compania românească a prezentat oficial și modelul Ferrari Four (FF), al cărui preț, fără TVA, este de 220.000 de euro. Directorului de marketing al companiei Forza Rossa, Lucian Șonea, a declarat că șase români au comandat deja și acest model însă doar patru vor primi mașina în acest an, ceilalți rămânând pe lista de așteptare pentru 2012. De asemenea, cota totală alocată de contructorul italian României, de 30 de mașini, a fost deja epuizată, iar importatorul primește comenzi pentru 2012.