Acest lucru se datorează strategiei de extindere internațională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și extinderea portofoliului. 

„Trendul ascendent al vânzărilor la nivel extern reprezintă o validare a obiectivelor noastre strategice de extindere globală. Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii 3 ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecărei piețe și, în consecință, a diversificării gamelor cu produse ce corespund acestor cerințe și nevoi distincte. În 2018, în paralel cu dezvoltarea puternică din interiorul țării, vom continua extinderea și peste hotarele României. În acest sens, mizăm pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe  noi piețe de desfacere, precum și creșterea cotei de piață în țările în care suntem prezenți de mai mulți ani”, a declarat Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec. 

Cele mai solicitate tipuri de produse pe piaţa externă sunt cele anti-age, anti-acneice și tratamentele de îngrijire pentru păr. De exemplu, șamponul și Serul Anticădere din gama Gerovital Tratament Expert sunt alte produse care înregistrează rezultate bune la nivel internațional.  O cerere deosebită pentru această gamă, inclusiv pentru produsele destinate prevenirii căderii părului și regenerării acestuia, este înregistrată în zona Orientului Mijlociu (Iraq, Kuwait), dar și cea a Europei (Macedonia, Marea Britanie, Ungaria, Republica Moldova).   

Strategia de expansiune pe piața externă a producătorului clujean vizează, printre altele, și deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec și Gerovital, pas estimat pentru 2018. 

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia și câte un spațiu în Grecia și Ungaria).