Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

CAPITAL PREMIUM

EXCLUSIV. Moncler își pregătește planul de extindere în România. Producătorul anunță noi angajări

Autor: | | 0 Comentarii | 1814 Vizualizari

Producătorul italian de îmbrăcăminte Moncler va continua investițiile în România, urmând să facă angajări la fabrica pe care o deține la Bacău, unde va majora capacitatea de producție. Directorul general al Moncler, Remo Ruffini, a vorbit într-un interviu pentru Capital despre planurile pentru anul viitor, precizând că obiectivul companiei este de a face din România un centru internațional de producție și dezvoltare pentru Moncler.

Brandul italian de modă de lux Moncler, unde preţul unei geci depăşeşte 1.000 de euro, are o fabrică cu 900 de salariaţi în România, la Bacău, care realizează aproximativ 20% din producţia globală.

”Moncler va continua să investească în dezvoltarea fabricii de la Bacău, cu scopul de a-şi consolida prezenţa în România”, a declarat omul de afaceri Remo Ruffini, pentru Capital, întrebat care sunt planurile Moncler în România în 2019.

Fabrica din Bacău are o capacitate medie anuală de producţie de aproximativ 200.000 de articole şi este singura unitate de producţie din afara Italiei deţinută de Moncler.

”Le oferim angajaţilor noştri un spectru larg de beneficii, care vizează asigurarea bunăstării acestora, cum ar fi investigaţiile medicale periodice, transportul către şi dinspre fabrică, oportunităţi de instruire şi dezvoltare şi multe altele. Organizăm cursuri de specialitate pentru angajaţii noştri cu traineri aduşi tocmai din Milano. În plus, oferim oportunităţi pentru generaţia următoare, deoarece am început deja să primim stagiari de la liceele locale”, a precizat el.

În prezent, produce doar articole de îmbrăcăminte pentru adulţi, în principal jachete cu puf.

 

”Ne dorim ca unitatea noastră din Bacău să fie una dintre fabricile de îmbrăcăminte cele mai avansate din punct de vedere tehnologic din Europa”, precizează Ruffini.

În România, vrea să creeze un centru industrial şi tehnologic de cercetare-dezvoltare pentru jachetele cu puf şi să realizeze o integrare pe verticală pentru o parte din producţia sa.

”Obiectivul nostru este de a face din România un centru internaţional de producţie şi dezvoltare pentru Moncler. Ne propunem, aşadar, să investim în continuare pe piaţa locală”,  a adăugat Remo Ruffini.

Filiala Moncler din România, Industries Yield, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane euro şi un profit net de 1,74 milioane euro.

Întrebat dacă ia în calcul să deschidă un magazin şi în România, omul de afaceri precizează că, pentru moment, îşi concentrează atenţia pe producţia de la fabrica din Bacău, Moncler având o strategie de retail foarte bine definite”, dar deocamdată nu are în plan deschiderea unui magazin în România.

Începând cu 30 septembrie 2018 reţeaua de distribuţie monobrand a Moncler este formată din 214 magazine operate direct, opt dintre ele fiind deschise în acest an.

Moncler deschide noi magazine în fiecare an, gândeşte noi colecţii şi începe noi proiecte, subliniază el.

”Puteţi vedea această dinamică şi în evoluţia numărului nostru de angajaţi. La finalul lui 2017, Moncler avea aproximativ 3.500 de angajaţi la nivel internaţional, cu 9% mai mulţi decât în 2016. Dintre aceştia, 26% se aflau în România, mai mulţi decât în Italia sau în Japonia, unde se regăseau 23%, respectiv 12% din toţi angajaţii noştri. În ultimii ani, am devenit din ce în ce mai familiarizaţi cu forţa de muncă calificată din zona Bacăului”, a precizat Ruffini.

Moncler, prin subsidiara Industries Yield, este unul dintre cei mai mari angajatori din judeţ.

 

”În condiţiile în care intenţionăm să creştem capacitatea de producţie a fabricii, anticipăm că şi efectivul de personal va evolua, urmând să investim în cursuri de specialitate, pentru calificarea acestora. Ceea ce urmărim este specializarea unui grup semnificativ de angajaţi în producerea de jachete de puf Moncler la cele mai înalte standarde de calitate la nivel global”, a mai spus Remo Ruffini.

Întrebat cum estimează că va evolua piaţa de haine de lux din România, acesta spune că, la fel ca în toate industriile de modă din întreaga lume, a observat ”o creştere consistentă în ultimii ani a sectorului de lux din Europa Centrala şi de Sud-Est per ansamblu”.

Brandul Moncler este prezent în cele mai importante magazine multi-brand şi de lux, iar magazinele proprii se găsesc pe cele mai prestigioase străzi comerciale şi în cele mai luxoase staţiuni de vacanţă.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.