Cifra de afaceri a evoMAG este estimată la 15 milioane de euro în 2013, în creştere cu aproximativ 30%, mult peste nivelul pieţei locale de comerţ electronic, care s-a majorat doar cu 10 – 15% în acest an. Cât priveşte anul 2014, evoMAG va deschide noi spaţii comerciale în ţară şi estimează o creştere a vânzărilor cel puţin similară cu cea din acest an. 
evoMAG a investit recent 100.000 de euro în amenajarea unui nou sediu şi showroom. „Creşterea permanentă a companiei evoMAG din ultimii ani a impus această măsură şi a venit momentul să trecem la nivelul următor. Avem de partea noastră o echipă tânără, de oameni bine pregătiţi, un showroom de 200 de metri pătraţi, de aproape 3 ori mai mare decât cel anterior şi un depozit de 1.000 de metri pătraţi, de 5 ori mai mare decât cel vechi”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro.
Noul spaţiu comercial va permite expunerea mai multor produse, iar amplasarea acestuia permite atragerea unui  număr mai mare de clienţi. Astfel, dacă la vechiul sediu treceau pragul showroomului aproximativ 10.000 de vizitatori în fiecare lună, la noua adresa ne aşteptăm la o dublare a traficului de clienţi în primul an de la deschidere. În prezent, aproximativ 11% din totalul vânzărilor evoMAG sunt realizate direct în showroom.
„Ne aşteptăm ca într-un an de zile aceasta pondere să urce la 15%. În plus, spaţiul mai mare de depozitare ne va permite dublarea stocului de produse în următoarele şase luni de zile. De asemenea, existenţa produselor în stocul magazinului, ne permite să avem un timp de răspuns mai mic şi, prin urmare, să livrăm produsele mai repede către clienţi”, a mai spus Pătraşcu.