Twitter pe bani! Elon Musk va introduce două abonamente pentru utilizatorii reţelei sale X

Anunţul oficial privind noile abonamente ale platformei X, reţeaua cunoscută până acum drept Twitter, a venit chiar vineri, 20 octombrie.

Vor exista două niveluri de abonamente ce vor putea fi plătite de utilizatori. Primul dintre ele va avea un „cost mai mic cu toate funcţiile, dar nu fără reduceri de reclame”. Pentru cel de-al doilea, utilizatorii vor scoate mai mulţi bani din buzunar. Va fi „mai scump, dar fără reclame”, a explicat miliardarul.

Reţeaua de socializare are deja un serviciu de abonament de 8 dolari pe lună. Aceste se numeşte X Premium.

Utilizatorii care s-au înscris la acest abonament pot obţine bifa albastră pe contul lor, ceea ce înseamnă că a fost verificat. Abonament are şi alte funcţii, cum ar fi posibilitatea de a edita o postare.

Reamintim că, în urmă cu câteva zile, oficialii X au anunţat că va începe un test care percepe utilizatorilor 1 dolar pe an în Noua Zeelandă şi Filipine. Banii vor fi percepuţi pentru „a posta şi interacţiona cu alte postări”.

X a explicat că testul face parte dintr-un program conceput pentru a combate spam-ul şi activitatea boturilor. Cei care renunţă vor putea citi doar postările.

Deocamdată, nu este clar dacă abonamentul anual de 1 dolar este unul dintre cele două noi niveluri de abonament la care se referă Musk, transmite CNBC.

Elon Musk a schimbat din temelii compania gigant de socializare

Sub noua conducere a lui Elon Musk, din octombrie 2022, Twitter a suferit transformări radicale. Brandul a fost schimbat în X, au fost reduse echipele de încredere şi de siguranţă şi a fost eliminată bifa albastră de la conturile care nu plătesc.

Bifa albastră ajuta utilizatorii să identifice conturile autentice aparţinând unor persoane publice. Acestea au fost doar câteva dintre schimbări.

Mai mult, Elon Musk a restabilit conturile interzise anterior pe platformă.

Agenţii de publicitate au fost deranjaţi de toate aceste modificări. În iulie 2023, Elon Musk spunea că fluxul de numerar al X rămâne negativ din cauza unei scăderi de aproape 50% a veniturilor din publicitate, cuplată cu „datorii mari”.

Introducerea acestor noi abonamente ar putea fi o încercare de a îmbunătăţi finanţele companiei şi de a deschide noi fluxuri de venituri. X se confruntă cu provocări din partea servicii de socializare mai puţin mature, cum ar fi Threads şi Bluesky.