Elon Musk a luat o decizie de ultim moment. Șeful Tesla vinde încă 6,9 miliarde de dolari din acțiunile companiei

Trebuie menționat că noua vânzare de acțiunile a avut loc în contextul în care Musk spune că are nevoie de bani în cazul în care va fi nevoit să cumpere Twitter pentru 44 de miliarde de dolari.

Amintim că șeful Tesla este implicat în momentul de față într-o bătălie juridică cu platforma de socializare, după ce luna trecută a declarat că se va retrage din acordul de cumpărare a acesteia, notează bbc.com

Musk a fost întrebat dacă a terminat de vândut acțiunile Tesla

După ce vestea vânzării de acțiuni a fost făcută publică, Musk a fost întrebat dacă a terminat de vândut acțiunile Tesla.

„Da. Este important să evităm o vânzare de urgență a acțiunilor Tesla”, a răspuns șeful Tesla, punctând că avea nevoie de bani în cazul în care ar fi fost forțat să cumpere Twitter și nu ar fi reușit să asigure o parte din finanțarea pentru tranzacție.

Dosarale depuse la US Securities and Exchange Commission arată că ultimele tranzacții au fost efectuate pe 5, 8 și 9 august.

De asemenea, acesta a fost întrebat de un alt utilizator dacă va cumpăra din nou acțiuni Tesla în cazul în care preluarea Twitter nu va avea loc. Musk a răspuns din nou „da”.

În iulie, Elon Musk a declarat că intenționează să renunțe la oferta sa de cumpărare a Twitter, ceea ce a determinat compania să îl dea în judecată. Cea mai bogată persoană din lume a acuzat compania că a ascuns informații despre conturile false.

Luna trecută, un judecător american a decis că procesul intentat de Twitter împotriva lui Musk ar trebui să se judece în octombrie.

Twitter speră că instanța îi va ordona lui Musk să finalizeze preluarea

Twitter speră că instanța îi va ordona lui Musk să finalizeze preluarea la prețul convenit de 54,20 dolari pe acțiune. Trebuie menționat și că Musk a dat Twitter în judecată.

Tot în iulie, Twitter a declarat că între aprilie și iunie a cheltuit 33 de milioane de dolari pentru tranzacția propusă. De asemenea, a declarat că numărul său de utilizatori zilnici lunari a crescut la 237 de milioane – dar a raportat o pierdere netă de 270 de milioane de dolari, mai mare decât se aștepta.