Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Discover

Dragoș Anastasiu lansează un nou business! Concurența va fi acerbă

Autor: | | 0 Comentarii | 28639 Vizualizari

Omul de afaceri Dragoș Anastasiu, fost președinte al ANAT și proprietar al Grupului Eurolines, dezvoltă un nou brand de agenții de turism, TravelBrands, pe care și-a propus ca în următorii doi ani să-l aducă, cu 40 de sedii, în topul primilor cinci jucători din domeniu la nivel național.

Acest brand se adaugă TUI TravelCenter, cel mai mare lanţ de agenţii de turism din România, deţinut tot de Dragoş Anastasiu, şi îşi propune să atragă clienţii cu venituri sub medie, informează un comunicat.

TravelBrands este un hypermarket de turism care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România şi din Germania într-o singură agenţie.

Diferit faţă de TUI TravelCenter, în ofertele promovate de TravelBrands este faptul că reuneşte toate tipurile de servicii turistice existente în piaţă, dar se adresează clienţilor cu orice fel de bugete.

”Astfel, turistul care vrea să compare mai multe oferte şi mai multe preţuri ale turoperatorilor români pentru o destinaţie anume, le poate găsi pe toate în acelaşi loc”, se mai arată în comunicat.

Deja au fost deschise şase agenţii TravelBrands în România, dintre care două în Bucureşti (Plaza Mall şi Sun Plaza) şi celelalte în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu şi Vaslui, iar în următorii doi ani planul de business include ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piaţă. În afara sediilor, ofertele agenţiei pot fi găsite şi online, pe site-ul companiei.

Tot în planul de business pentru anii viitori există şi varianta unui model de franciză.

"Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiştilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat într-un mall, unde eram deja prezenţi cu o agenţie TUI TravelCenter şi am identificat un spaţiu care se potrivea pentru o agenţie de turism. Aşa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilita: două branduri turistice, unul poziţionat medium high, cum este TUI, şi altul poziţionat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii şi mici. Vindem pachete de la toate agenţiile importante şi le promovăm inclusiv logo-urile in  vitrină", a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

 

În agenţiile TravelBrands deschise până acum s-au vândut cel mai mult vacanţe de vară în Grecia, Turcia, Bulgaria, România. Agenţia este prezentă cu stand propriu şi la Târgul de Turism al României, care se desfăşoară în Bucureşti, la Romexpo, între 15 şi 18 noiembrie.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.