Cu această ocazie, DOMO își invită clienții să celebreze 20 de ani de evoluție împreună, prin lansarea unei campanii de oferte aniversare. În perioada 16 – 22 octombrie, timp de 7 zile, clienții se vor bucura de sesiuni explozive de reduceri atât în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară, precumși online pe www.domo.ro.

„De-a lungul celor 20 de ani, am urmărit cu consecvenţă să aducem în casele românilor tehnologia care ne face tuturor viața mai ușoară. Acum, având experienţa celor 20 de ani, putem spune că demersul nostru este sinonim cu progresul.Sărbătorim 20 de ani de istorie DOMOmulțumindu-le de asemenea celor care au făcut această aniversare posibilă: angajaților, asociaților, partenerilor, furnizorilor. Pasiunea noastră comună pentru tehnologie și inovație ne-a motivat să venim constant cu oferte relevante și incitante pentru clienții noștri. Îndrăzneți, optimiști și inovatori – așa am fost noi, la Domo, în acești 20 de ani.”, a declaratKim Koellner, CEO DOMO Retail.Portofoliul DOMO include un număr de peste 15000 de produse sub umbrela celor mai importante branduri internaționale. DOMO dezvoltă propriile branduri, Expert Digital, Westwood și Technolux oferind astfel consumatorilor săi game și produse accesibile ca preț, satisfăcând în același timp cele mai înalte standarde și cerințe de calitate.

Compania DOMO a fost înființată în anul 1994 ca importator și distribuitor al unor mărci internaționale de renume precum: Zanussi, Bosch, Electrolux și Siemens, iar în prezent, Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în electronice, electrocasnice și IT&C din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma de retail online www.domo.ro.